Sömbrist!

Det där med och sova gick inte, försökte ungefär en timme men låg klarvaken hela tiden, även fast jag gäspade jätte mycket. Men insåg att jag ändå inte kommer att somna. Tindra vaknade vid halv 4 så tänkte det var lika å gå ut med henne. Gick ca en halvtimme. Fick även sällskap av herbie halva vägen ( en av deras katter). Såg lite serier när jag kom tillbaka sen börja tindra gnälla om att hon ville ut så släppte ut henne i hundburen.
Vi tog henne förresten på bar gärning idag när hon skulle smita, så nu har vi gjort en liten provosoriks lösning så hon inte tar sig ut :)

Sen vid 6 tiden gick jag ner och exprimenterade med kaffekokaren, stekte mackor i stekpannan för hittade inte brödrosten. Sen fick gubben kaffe å mackor på sängen.
Han for för en liten stund sen. Sitter och funderar på vad man skulle ta och hitta på nu. Är lika att inte sova, så går jag och sover jätte tidigt ikväll och hips vips så var dygnet tillbaka vänt. Dock kan det bli jobbigt, men kaffe får hålla mig vaken.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0