15 juli

Hello!

 Inte så mycket bloggande i helgen. Men var ju som sakt hus och hundvakt åt svärföräldrarna. Var riktigt mysigt måste jag säga. Någon gång i livet vill jag oxå skaffa hund och hus, men inte i stan.
Men har inte gjort nå speciellt under tiden vi var husvakt, tog med lite kläder fårn läggan å tvättade när vi ändå hade tvättmaskin när vi ville.

Idag så packade vi ihop våra grejor och drog hem tillbaka till lägenheten. Var med carro och sanna på dagen, drog ett frasses häng. Sen blev det att hyra film med dom och david. Fick fel film, någonting om jultomten haha. Men såg klart den sen for vi och klagade och fick den rätta filmen. Valuta för pengarna.. ;) haha!
Men såg iaf en SAW film, fy vad vidriga dom är! Den som tyckte det var mest vidrigt var nog carro som sprang och spydde på mindre än 5 minuter av filmer..
En mer liten sorglig sak hände oxå, nyon haverera. Så utan bil är sambonjust nu..

Menmen, sen drog sanna och caroline. Slog på dom sista avsnitten av dh. Så nu har man ingen serie att se för tillfälllet.. Men när jag sett klart allting fick jag en smart ide att dra ut å springa med carro! Så cyklade till henne och började, skäms för att jag har så dålig kondition. Spydde av överansträning, så vi gick resten av vägen. Men skönt var det ! Sen att prata ut om allt mellan himmel och jord. Var mycket skönt att lätta på hjärtat! Ska försöka sluta mitt sockerberoende från start i morgon! Sen börja träna regelbundet men inte börja lika hårt som idag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0