1 Juni

tjatjaa.

Weell, 1 juni. Nu kan man klassa det som sommar! men inte om man kollar på vädret, svin kallt å regn, storm, hagel sen sol igen. Humörsvägningar på vädret haha.
Anyway, haft en lektion idag, inte fullt så jobbigt. Sen råkade jag och sambon ta en powernap på 3-4 timmar, inte värt !
Nyss käkat middag å varit ute en sväng. Nu ska jag snart måla naglarna och typ duscha.  Får se vad som händer ikväll!
I onsdags så har jag stått ut med samma gubbe i 8 månader. love u ♥
Var i luleå igår, fick med mig två par skor, ett par shorts, linne och ryggskydd. Tack mamma :)
Sen var vi även med caroline å sanna å for å fiska en snabbís sen snurra vi runt lite i "stor tysken".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0