26 Juni

Tycker jag kammade hem lite vuxenpoäng när jag putsade fönstrerna in&utvändigt. Sen även städat hela läggan, damsugit upp sandlådan som blev här efter igår.
Just nu sitter jag bara och tänker på livet och dricker cola.
Ev ikväll blire väl någon grillning det blir najs!
Plus ett nattdopp blir det säkert oxå.

I förrgår så for jag carro, david och tindra och grillade hamburgare och korv på andra sidan alder. Sanna kom även senare. Tog årets första dopp då, bättre sent än aldrig!

Igår så blev det ett nattdopp och simmade lite. Sen senare på kvällen fick vi (ja,sanna,david) för oss att åka ut med gummibåten på alder. Fullt medveten om att det var hål i golvet var vi men ändå åkte vi ut med vanliga kläder. Blöta blev vi! Välte två gånger haha.. Plus att den höll på att sjunka hela tiden så det var en flytande pool. Menmen, det var kul!

Var hos mamma och pappa igår oxå, hälsade på lite eftersom det var ett tag sen sist. Trots det långa avståndet på 200 meter, haha..



















Bilderna blev lite i oårdning, men skitsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0