28 Juni

Hallå hallå.

Nyss hemkommen efter att bjudit in oss själv på middag hos svärföräldrarna. Mumsigt.
Idag har jag inte gjort någonting typ. Bokat tvättstuga, sovit, plockat undan lite, och suttit vid datorn.

Sitter och funderar på hur min klass kommer se ut efter sommarlovet. Vet ju inte vilken linje jag kommit in så det blir nog spännande. Lär ju även bli massa nytt folk att gå med. Men det blir nog säkert bra.
Håller alla tummar och tår på att jag kommer in på transport!

 Vet inte riktigt vad som händer ikväll, återstår att se.

Imorgon ska davids bil få massa uppmärksamhet, nya däck, ny ruta, tvättas och städas ska den oxå. Lilla nyon..



lite bildbrist så får bli en Bild på roger när han fortfarande var så liten.. ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha så söt lilla Roger är! Åsa-nisse oxå <3



2012-06-28 @ 21:19:16
Postat av: malin

Jo så söta båda två :))

2012-06-29 @ 00:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0