5 Juni

hello.

Igår var jag och david först och handlade lite, sen for jag ut med sanna på stan ett tag. Så när jag kommer hem hade älsklingen lagat klyftpotatis med baconlindade köttfärsbiffar med fetaost i. Super gott!
Sen på kvällen så snurra ja sanna å david lite sen for jag och sanna till nimisel. Lite vilse hit å dit med det är väl typ standard när vi ska någonstans, haha.. Anyway frida,andre,tobbe, rune å ante fiskade typ men vi var inte länge för jag var tvungen åka hem å plugga.
Idag så hade jag ju prov som gick rent åt helvete, wellwell.
Sen har jag tagit en tre timmars powernap tills david kom hem så har vi sett lite dh å farit ett varv genom staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0