true friendship is hard to find, but I find it.

Hejsan hejsan.

Följde ju david till jobbet imorse, var ganska trött efter att bara sovit någon timme. Men vad gör man inte för älsklingen. Sen när vi kom hem så hann jag börja att rensa och sortera bilder på datorn som är huller ombuller. Vi blev även bjuda på middag hos davids morfar och morbror som har kommit upp hit från stockholm där han bor. Blev iaf plättar och hjorttronsylt till middag, smarrigt. Var där ett ganska bra tag sen for vi hem. Fortsatte mitt evighetsprojekt med bilderna. Sen var det ju tjejkväll på stan så jag,sara,sanna,carro och ellen var där. Fikade och dom andra shoppade en hel del. Fick iallafall med mig en bikini hem.

Efter det då så for jag hem och fortsatte med datorn och insåg att internet inte fungerade. Så ringde pappa men det funkade ändå inte trots beskrivningar på vad jag skulle göra. Så jag och david kilade över till dom så hade jag tydligen en trojan i datorn därav internet. Men det fixade pappa vilken tur han är så dataintresserad :), superduper tack! <3

Kom nyss därifrån och läste carolines blogg och blev så rörd. Helt sjukt hur fina vänner man kan ha, Vad har jag gjort för att förtjäna dom lixom? Lyckligt lottad tjej!

Stort hjärta till alla mina vänner, pojkvän och familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0