10 Mars

i morse vid tio tiden drog jag med mamma på afropower. Vilket mördarpass alltså! inte nog med mördarpasset så när jag kommer hem går jag ut å går några km. Nu är hela min kropp som betty speghetti. Men gud så skönt det känns att ha tränat och gått istället för att sovit bort hela dagen.Sen ett stort plus var det super fina vädret !

Har tvättstuga klockan ett så nu äre det bara att klä på sig och gå ner och tvätta. 

Igår var jag med sanna, var till skatehallen, snurra, på fjortisfest på gruvis och kollade läget. Haha old times är så mkt bättre där alltså! Så sanna och Caroline nu får ni styra upp det hära!! Sen var vi hem hit en sväng å ut å snurra. så kom farbor blå å klaga på sannas hundra Wounder baums så då vare ba ta bort dom. Sen vid 4 tiden kanske? så åkte vi hem och sov.

Har bara sovit 4.5 timmar inatt men är ändå pigg som en lärka!



Snodde en söt bild av sanna i brist på annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0