19 Mars

Skolan var gode tjill gjorde ett prov/läxförhör som jag tror jag spika sen fick jag veta att ett tidigare prov var godkänt så det är najs ´:-)
Sen var ja å david å käka på opalen, gottgott ! Efter det köpte vi lite underkläder å nya skor heheh! Awesomness. Sen efter skolan så for vi å handla på dollar, sen for vi å storhandla på coop osv fett skönt med full frys å kyl igen! Vid 7 tiden drog jag och hämta caroline så for vi ut å snurra å surra i rockan. Typ snackat om livet osv! Imrn äre väl planer på att gå på stan hhöhöh !

 Nu ska jag se oth med älsklingen å sen sova.

Godnatt :-)


Ja det var ju inte igår direkt ! ;-)


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

haha men fan vilka snyggingar ;-) !

2012-03-21 @ 22:55:45
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0