23 Mars!

Igår gjorde jag inge speciellt, var hos mamam å pappa en sväng å hälsa på. Snurra lite med davids bil, städa, såg oth och skola då.

Sen idag så skulle vi egentligen till BDX på studiebesök men blev inställt så hade en vanlig lektion å en säkerhetskontroll typ. slutade vid 11 så for jag å åkte med david å hans kompis typ. Varit ´någon sväng på några affärer oxåå. kl 4 ska jag på skoterkurs så man äntligen får ta skoterkortet.
Sen ikväll blire å va med några fina tjejjor! Även lollo som det ser ut å det var typ hundra år sen man träffa henne :-)

Nuuu ska jag pussa på killen sen skura typ, Tjao!


2.5 Girls HAHA kass humor.
Iaf så saknar jag min telefon för den jag har nu har cp kamera så fotar ingenting nuuu bläbläbbb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0