27 Mars

Hejhej!

jaaa, vad ska man skriva?
Varit i skolan idag, kom nyss hem. Tömde rocky på typ 3 fulla väskor och två påsar så kanske ska packa upp det istället för att det ska ligga å ruttna i hallen.
Igår så drog jag och sambon min ( haha, låter bara så fult så var tvungen skriva sambo!) ett städracee. Lagade gomiddag och bara myste på framför oth.
Skulle klippa håret på han men det blev inte av, så blir väl typ idag. Planen är väl även att vara med caroline, och ev fara till bothnia med sanna. Sen i söndags så fixade jag skoterkortet, så nu har man det oxå! sköönt. På kvällen så snurrade jag och caroline lite i rocky balboooaa. Har även stoppa blåa ventilhattar så det lyser blått när de är mörkt :)
Inte för att det kommer vara mörkt länge till ! klockan ställdes ju fram en timme i söndags,eller lördag natt whatever. Så nu äre ljust en timma längre, typ till halv 8 eller nå. But i like it! ;)

Just nu sitter jag och myser med världens sötaste katt å ska väl gå och duscha. Sen ska jag även beställa massa saker jag hitta på en asbillig sida som Caroline skickade åt mig :) Men då får man ju se hur bra kvallan är men det är lätt värt å testa.

Jajajo tjuue !




Damnit boy, you stole my heart. ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

GULLISAR! ;*

2012-03-27 @ 21:51:29
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0