28 maj

Weelll, nu var det ett tag sen! Massor har hänt under tiden jag inte har bloggat.
Försov mig idag till typ nyss, så känns inte värt att dra till skolan nu, så förlåt mami ja ska skäpa mig!

Igår så var det morsdag, så grattis till alla mammor !
Jag sara och david gick på stan ett tag och försökte hitta nå till mamma. Sen for vi till farmor och farfar och fikade dära. Drog förbi davids föräldrar, satt mest ute i solen medans david åkte på att bygga staket.
Sen till sist av all morsdagsfirande så åt vi kött, svamp, majskolvar, halloumi och kroketter hos mamma och pappa. Gode gott var de!
Åh grattis mamma på morsdag du är bäst!

Senare på kvällen så for jag sanna david och markus ut och fiskade. En gädda blev det på kroken som sen blev disakerad av en såg, haha. Anyway det var typ roligt :)

Idag ska jag till stallet, Juste har ju börjat rida hos hanssons. Hästen heter taromina och henne ska jag rida tre gånger i veckan.

Har egentligen typ 100 bilder som jag inte har lagt upp men lägger bara upp några!


























Nä nu orkar jag inge mer bilder!
tjuee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0