5 Maj

Tjaa!

Sitter just nu och fryser sönder om mina iskalla och genomblöta strumpor, jävla regn/snö. Vars tog solen ivägen egentligen? Sol hela veckan men sen när det är crusing ja då ska det snöa och regna! Typiskt alltså.
Iallafall idag har jag hunnit med att vara å köpa en present till davids syster som fyller 14! Så drog dit och gratta henne och åt tårta. Eller sockerbomb om jag får kalla det själv, men god var den iaf!
Sen hann vi bara hem i två minuter innan sanna hämtade oss så for vi till firman och käkade hamburgare. Sen var vi å lämna nå olja till jim och sen for vi hit.
Planen för idag var ju att grilla ute, men njaa står nog över den delen! Så blir att börja hära sen rullar vi med exsn till piteå för lite crusiing! Och håller tummarna för att den håller och inte rasar halvvägs, med våran tur..
Det blir nog ändå trevligt trots alla omständigheter som blev!

Igår så tvätta vi ju röda faran så den blev klinisk ren men tror inte den är det längree.

Nu ska jag värma mina fötter i micron ( haha skämt å sido) men ska ta på mig feta tofflor sen springa ner i förrådet och lämna alla vinterkläder etc. Ett städrace och sen lite party!

Trevlig kväll :-)


Sockerbomben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0