8 Maj

Well tjo!

Idag gick skolan rätt så snabbt. Hade redovisning och lite sånt. Gcik ganska bra. Sen efter skolan skulle jag till vårdcentralen och stoppa i pstav. Ajaj, men jaa, Var så bedövad i armen att jag inte kunde följa sanna till stallet och fota, haha tragiskt. Men sen for jag och älskling hem lagade middag, pluggade ganska mkt sen lite tjillande åde. Sen skulle vi plus ett härligt gäng ut och grilla men blev inte, så ngn annan dag! Så jag och david for på någon kilometers cykeltur. Skönt var det! Sen kom katt och sanna så var vi här ett tag och nu har dom nyss dragit och nu ska jag mysa ner mig i sängen och värma upp mig efter litet vattenkrig med gubben.







Älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0