11 april.

Precis sädat bort efter min syster ( incredible i know!) och ska strax sätta igång med att plocka upp lite från mitt rum. Sen blire dejta sängen till klockan 6 imrn (!!) men ska gratta sara så har inte mkt till val. sen skola ♥ haha. sen efter skolan ska jag iväg till stan en snabbis och köpa nå till sis.
okej, nu blev det mycket om morgon dagen. tar väll lite om idag-dagen ist.
Vaknade vid 9, packade ihop lite grejor osv. sen gick jag sara och jennie ut och gick på skaren ( don't ask why) gode fail. Men iaf, vid 11 for vi från storstaden merasjärvi. sen efter 6 km så var det en bil som hade voltat och landat i diket, så då stannade vi där, pappa ringde morfar som fick komma med traktorn och dra upp bilen. var där ett tag sen fortsatte vi. kom hem vid 4, lastade av flaket med ved. Plus att vi gjorde SO redovisningen oxå. sen for vi och handlade, och efter det drog jennie. Har duschat, och haft ansiktsmask. plus att jag och tim ( mest tim) bakade en tårta till sara. mkt sweeet. ehja, det var väll allt om denna dag.


tååårta ;D


-

2 cooolingaaaaar ! och ja, jag har toffler på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0