13 april.

Dagen började med att man vaknade i ett ryck 20 i 9, och börjar 10 över. blev stressigt, men hann göra allt så de är ju goodie.Dagen fortsatte med svenska och engelska, sen blev det steeeka i solen på lunchen + stan. efter det vare någon polis som snackade om vandalisering osv. sen matte , klassråd utvecklingssamtal och tema. utv-samtalet gick bra! och temat var bara  20 min¨. For till luleå oxå, kollade på moppar. hittade två jag vill ha, båda är metallic röd. imrn får pappa veta mer om "beefen" , är inte bestämm ännu vilken jag ska få men. och vf jag kallar min kanske blivande moppe för biff , är helt enkelt för att den är jätte biffig.
Aja, sen har jag och mamma varit ute och sprungit! och nu har jag precis tvättat bort ansiktsmasken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0