21 april.

Dagen började med av att rebecka ringde och väckte mig kvart i 6. sen när jag lagt på ringer sanna en minut senare och skulle väcka mig. Vid 10 över 6 kom becka så drog vi till sanna som var extremt sen. Sen våran lilla jogginrunda, Gode skönt det var. Förutom smärtan i mitt ben och kylan.
Sen när jag kom hem hann jag duscha , torka håret, sminka mig, klä på mig och äta frukost på 30 min, duktigt!

Efter skolan skullle jag och jennie sola. Hittade inte riktigt men hittade till slut. Dock tror vet jag att vi gick fel väg eftersom vi fick klättra över 2 staket för att hitta. Joinade jennie när hon käkade på korvmojjen också, sen bussen hem och här sitter jag.

Ska strax käka , och efter det blir det att åka till stallet. Sen funderar jag på om jag ska gå en prommenad ikväll, lutar åt det hållet.
Nu ska jag käka, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0