27 april.

Min dag började med att mamma aldrig ringde och väckte mig. Men kom upp iallafall, men sen som om jag inte hade nog bråttom var jag tvungen att bråka med mina jävla linser. Snart börjar jag seriöst med glasögon!
Haha, det komiska med linserna är ju att jag ser bättre utan, och det är ingenting jag bara säger. Gjorde ju syntestet idag, med och utan linser. Och jag fick bättre resultat utan! haha komiskt!
Men ska iaf börja med moppekorter den 7 maj, gode taggad.

Aja, ska snart till stallet eftersom jag inte var där igår. Tar nog med mig kamera, har lite bildbrist just nu. Värsta bra väder om det inte hade blåsit så jävla mycket.

För den som undrar har jag brännt mig på min varma choklad, cutcut! x(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0