No, you do not know what it's like, welcome to my life

Jag har spelat Airhockey och fia med knuff med min kusin, maja.
Vann airhockey (h) och förloraa i fia.
Har en plan på att börja plugga lite matte, men njae vet inte. Den är lite
parfym dränkt och några tal är utsuddade.
Har iaf städat mitt rum, typ storstädat! men nu ser det iaf mycket bättre
ut. Eftersom jag inte gjorde syntestet idag så ska jag göra det imrn.
Dock vet jag inte om jag ska ha linser på mig när jag gör det. För om jag
inte har dom på mig så kanske jag inte klarar syngrejjen. Och om jag har dom på
mig och klarar det då måste jag ha dom hela tiden. Haha , suck jag och mina
såkallade problem.

Nej men nu ska jag iallafall göra något annat än att sitta vid datorn.

Saknar mitt hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0