there are no words to say how sorry I am



Precis när vi börjat komma närmare varandra händer det här. Vet inte hur många gånger jag sagt förlåt, men säger det igen, förlåt. Klarar inte av att se dig ledsen, får sjukt dåligt samvete. Imorgon ska jag försöka reda ut det här, och prata med dig. och några andra. Du har funnits med i hela mitt liv, och kunna öppna dig för mig och jag för dig. jag hoppas inte den här kvällen förstör allt mellan oss. Visst vi har bråkat många gånger, men vem gör inte det? Senaste tiden har jag kännt att vi börjat förstå varandra mer och mer. Saknar alla sena kvällar vi brukade sitta och prata strunt tills sent på natten.
En sak ska du veta, kommer alltid finnas här för dig. ♥



jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: sannaa

borde ha dåligt samvete som fan, så jävla lågt.

2010-04-24 @ 02:48:50
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0