We grown up, sooner or later.

Ska strax krypa ner i sängen och sova borta mina påsar under ögonen. Ska bara tvätta bort sminket, borsta tänderna åde. och hitta en laddare. Justeja, har ju bytt från min trasiga samsung tele till en sony ericsson, bytte med hampus. får se hur länge vi ska byta ! men ja, men laddare är kvar i vittjärv.Fail, jajo.

Är inte taggad på skola imrn, men kan ju trösta mig med 4 år kvar, stor tröst. jo, fast ne.

Måste nog städa mitt rum någon gång i mitt liv också, typ imrn. ligger saker och kläder på varenda synlig plats, så golvet kan man verkligen inte se, hehe! Sen så ska jag flörta med sara om att få hennes säng, den är mjuk min är hård. men det får jag göra imrn när hon är hemme eller någe.

Nu känner jag hur tandtrollen riktigt borrar hål i mina tänder, så måste gå till min vän tandborsten nu, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0