20 JANUARI

tjjjjaáa!
nu ska jag skriva om ALLA lektioner , det var ända villkoret att jag skulle få låna mammas minidator en snabbis.
så då börjar vi väl från börjaaan,
gympa - gick med flisan och jennie.
engelska - skulle göra nå, men fattade inte så´värst mycket.
fysik - kollade bara när anki ( läraren) gjorde nån grej.
HK - jag och patrik gjorde pasta med skinksås.
matte - hade marie-louise, så jag roade mig bara med att kolla på när danne enkan och emil irriterade läraren, HAHA. lite sött ändå.
aja, det var om alla lektioner, hoppas du är nöjd mamma !
hehehehehe, aja ska snart till kanca, sen göra min älskade tyskaläxaa.♥
SO prov på fredaaag ! ♥
gud vad jobbigt det är att skriva med den här datorn, allt är ju så sjukt jälva litet.
sen vid middagen kom jag och sara på att vi vill fara till södra sverige på sportlovet, så vi får väl se hur det blir.
hoppas kan man ju alltid, menmen..
neej, nu ska jag väl klä på mig 12345678765 klädesplagg , sen kanca. HEH, kommer frysa ihjäl.
CIAO.

HAHAHA BLOND COOOLING 09!
or not,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0