29 JANUARI.

har typ ingen röst och har jävligt ont i magen så jag åker inte till skolan.
dvs, det blir bara chilldag hemma och se film åsånt.
men det är ju inte heller helt fel.
kallt är det ute också, -23 just nu, hehe.
saken blire inte bättre när det är svinkallt i huset.
kanske ska elda? fast det går aldrig bra för mig, för det börjar aldrig brinna, hah.
nae, det blir nog massa täcken och film ist!
vet dock inte vilken film jag vill se , eftersom alla jag har är typ utnötta.
fast jag kan ju iofs se oth / GG/ o.c , för det var ju som ett tag sen jag gjorde det.
äh får se hur det blir.
men nu ska jag iaf värma upp en vetekudde, eller det blir nog tvvå, gud så skönt!

nej nu väntar spikmattan vetekuddarna och movies !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0