everything is complicated.

Alltid när jag sitter vid datorn är det min högerhand som blir lika kall som en jävla isbit. gode jobbigt, snart börjar jag sitta med vantar haha.
Nej men , har nyss fikat och snackat med sara och tim, plus att jag hjälpte sara att packa lite osv.Före det var jag ju i stallet, red dressyr faktiskt. hon har inte blivit riden dressyr på minst en månad eller två. så hon var gode stel, men det gick någorlunda bra iaf. Sen så har sandra fixat kancas blogg, dankeschöön.
Imrn äre friluftsdag, blir att gå 1.2 mil, sen slutaar man!
Nej nu känner jag att det börjar bli dags för säängen.
- gnatt.



Oh, jag och sara är moviestaaaaaars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0