r.i.p vita kläder

nyss sett klart säsong 4 av O.C med sara. Blir att börja med GG nu.
Anyway, jag som skulle vara så duktig idag och tvätta kläder slutade inte så bra. Bla. två vita tröjor och två vita linnen slutade med att dom är blå/gråa. så, tvätta kläder är väll inte min grej precis.  Får se om det blir skolan imrn, för är tydligen likblek enligt jennie och mamma, plus att jag hostar sk. slemhosta hela tiden, och det är jätte jobbigt. så får se imrn om jag drar dit eller inte.
Nu hade jag iaf tänkt gå till mitt rum och bädda ner mig i sängen och läsa frida i think.
- gode natten sade katten.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp :) Säsong 5 ? nu skrev du väll lite fel dära ? ;)

2010-03-09 @ 12:16:03
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänkte väll det ;) Haha :)) Hemma i dag oxå ? ^^

2010-03-09 @ 13:06:54
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0