13 November.

Hellu.

Igår efter skolan for jag sanna och sandra till luleå, det var najs! sen for vi till boden och gled omkring lite, sen bytte vi bil till sannas morsas bil. så skulle vi tanka, så kom kerstin och tore och tankade 14 liter. När vi skulle där i från tror ni biljävlen sartade? nepp.
så vi fick ringa tobbe så han kom med mercan och kablade igång oss. Sen efter dte vågade vi inte stänga av bilen. Men vi for till plattan så sladda sanna lite.. och efter det hämtade vi carro, sen vidare till skogså. Men på fjortisfester är man inte välkommen, så vi haffade berkan från festen och drog till luleå. Vi kom till luleå, sen vände vi typ. Eller vi for till max en sväng. Efter det tillbaka till boden, så sladdade vi mer på plattan. OCh sååånt hela natten. Sen sov jag hos jimmy. och idaag ska jag inte göra någonting. Kuljul.

Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar, vi ska äta grillat! :)



Vårat underbara storfynd! haha nappar :D

Våran egna lilla chaffis :)

A-trakotr bild.. ovanligt jag och sanna tar sånna, eller? ;)

Berkan, moooi och carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0