;D

Har suttit och kollat igenom bilder och inlägg från i somras, sommaren 2010 var awesome! Men ändå satsar vi på en bättre 2011 ;)

Vaad gör jag då? sitter i min loneliness i mitt mörka rum och lyssnar på musik, ska snart gå ner och göra något gott. Funderar på att baka något, något som inte låter eftersom mamma och pappa gått och lagt sig. Men vet inte riktigt vad jag är sugen på.. Chokladbollar låter inte, och tar inte allt för lång tid, haha.

Aja, imorgon ska jag till älskade poan. Har inte ridit henne på jätte länge! Det blir najjjjjzzz.
På torsdag ska jag till stugan med familjen, ska prata med mamma och pappa och fråga om jag får ta med någon! hade ju varit mer chilllllll ju.

Aja, nu pratar jag lite för mycket om allt och inget. Så hejdooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0