3 Oktober.

Hejhej!

Har inte haft tid att skriva något på dom senaste dagarna.
Så tar det lite kort nu då va.

Fredag - skola, sen var jag på stan ett tag. Efter det hem och duscha sen for jag till sanna och fixade mig där. Sen stressa vidare till gruvberget och plocka ner alla saker från väggarna. Sen blev det party! Dock slutade det ganska tidigt, av vissa anledningar. Det var grymt kul! Förutom slutet.
Men ja, sen kom mamma och pappa och hämtade mig och så gick jag och la mig.























Lördag -  For till gruvis vid halv 10 hjälpte till att städa. Sen for jag och sanna och köpte doftspraay. Sen tillbaka och städa lite till. Efter det åkte jag till sanziroo. så får vi på daggan och hämtade mat och käkade det hemma. Lite senare började vi rulla mot hästarna, fixade stallet sen ut på missions. Haha, hela lördagen spårade. Vi har blivit epa sjuk. Så vi byggde om lilla yamina till en epa, haha! så vi gled epa hela kvällen ända fram tills vi fick soppa torsk.. I sävast var vi oxå, på lite ärenden. Men ja, back to soppatorsk. Vi fick rulla moppen till rönnbäcks så kom tore och gav oss lite cash till bensin. Sen epa span, epa ragg, epa glid, och ja allt med epa att göra.HAHAHA. vissa saker borde man inte nämna, men jaa gode kul var det iaf ! :D Med andra ord, spårad epa lördag!





Söndag - Vaknade vid halv 12, och nu har jag typ chillat hela tiden. Vet inte vad jag hittar på idag men det ser jag ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0