2 September.

Hejhej!
Första gången på evigheter att jag vaknade före veckaklockan, är lite stolt hah! Men har ju sovmorgon idag, börjar 10 i 10, så ska snart börja göra mig klar.

Igår var jag först i skolan, sen var jag hos tandläkaren. Wihooouuu ! det blir tandställning, awesome! eller nej det blir inte tandställning, en nattskena blir det. och det är inte för att jag har snea tänder, för det har jag inte. Men det är för att jag gnisslar tänder när jag sover, så mina tänder är söndergnisslade. Efter skolan så for jag till stallet och tog mamma med mig, så gick vi ut och gick. Eller mamma gick, jag red. Men tog en lugn skrittur med kanca.Sen när jag kommit hem så städade jag mitt rum eftersom jag inte gjorde det när jag sist skulle.

Men nu måste jag börja fixa mig, sen bädda sängen, go mee !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0