7 September.

Hejhej!

Baknade 20 min innan skolan börja, och hade inget och ha på mig och hade inte gjort nå med mitt hår efter att jag duschat igår. det var mycket vackert, hade ungefär 5 olika benor. men kom nästan i tid iaf!

Skolan gick bra åde, svenska lektionen satt jag mest och skratta åt danne och emil, men resten var mer normala lektioner.

Efter skolan var jag med nordan på stan ett tag, sen for jag till carolinen en sväng. Sen for jag hem och åt middag osv, resten av kvällen har jag bara kollat på o.c!

Funderar faktiskt på att fara ut och springa nu, en kortis liksom. men är pigg som fan, så kommer inte kunna sova på ett bra tag om jag inte blir av med min energi. så en springtur och dusch sen sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0