17 Februari.

Muppen sanna ska ngn dag fixa ny bloggdesign, haha kan ju behövas när jag bara har en exempel designe.

Aja, efter skolan så gick jag till amanda, där hon ammej och caroline var. Såg hugo och rita filmen och sjöng kareoke hähäh. Sen gjorde galningen amanda hål i navel, för femtioelfte gången. Sen var det bara packa på sig kläder och dra ut till stan en sväng sen blev det frasses häng. Efter att ha tjockat oss där så tog vi en iskall prommenad till coop och var där i 100 år tills sandra hämtade oss, så for vi och hämtade sanna. Åkte omkring, stalkade lite folk. Haha, där i slutet verkar dom ha blivit less med tanke på hur dom körde, och sen lurade oss så vi tappade dom. Åh vad jag älskar mina underbara vänner ! ♥
På tal om vännerr så har ju sandra fått jobb i jävla Irland och ska typ åka dit snart. Helt sjjukt, kan typ inte fatttaaa det! blir minst 365 dagar utaan henne. Om hon nu inte kommer hem någon gång, men ändå så inte samma sak! kommer sakna hon som fan! Speciellt under sommaren, fyfan va kul det var i sommras. Åhhhh är jäävligt glad för din skull men ändå fett jävla tråkigt! :(


Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0