18,19 & 20 Februari.

Fredag - Först skola, inget speciellt med det. Sen for jag hem, fixade mig och sånt. For och hämtade upp carro och amanda så for vi till sanna. Sen efter ett tag kom sandra, tobbe och rune förbi. Var hos sanna i några timmar. När ulrika blivit nog less på oss åkte vi till Enoch som hade fest. Var inge ppls där alls typ när vi kom dit, men sen efter ett tag började go folket komma. Var en super lyckad kväll ! Vid 2 tiden så tog jag,carro,tobbe, rune och jimmy en tripp till sävast, sen for jag hem.

Lördag - Sanna och sandra kom och väckte mig så bosatte som sig i mitt rum och käkade maxmat. Sen for vi till sanna och var där, så kom tobbe oxå. Sen for jag och sandra till amanda och plocka upp henne och carro. For och hyrde en film, american pie. Sen dumpa sandra oss hos amanda så såg vi filmen. Efter filmen fick jag nå knas och började städa amandas place. Sen började vi fixa oss lite lätt, så kom sandra, tobbe och pontus. For ut och mauda saabeeen ett tag i stan, Sen for jag och sandra åh lämnade bilen hos mig så kom tobbe och hämtade oss. Dock körde sandra tobbes bil för han mådde inte så bra.. Kvällen tillbringades hos amanda med hon,carro,sandra,jimmy,nea,tobbe,pontus och mig.
Sen vid ett halv 2 fixade carro skjuts hem åt mig så for hem och sov.

Söndag - Vaknade vid élva har sett lite sex and the city och käkat frukost. Vet inte vad jag ska göra idag, dyka ner i fysikboken kanske, häh vad tråkigt.
Men nu ska sandra carro och amanda ta sig en prommenad hit hähä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0