15 April

Tjululuu !

Sitter just nu med färgbomben i håret, typ första gången jag orkar ha i den! Men tkr om rött hår så får väl anstränga mig med bomben ;)

I fredags blev det ju en stressig tripp till finland, sen en sväng på ikea åså käka på big smajl. Blev party på hemvägen åde! Sen snurra vi i röda faran resten av kvällen. Igår var jag först på möte i några timmar i luleå. Men det låter som bra planer så det var typ värt att sitta bänkad på en stol flera timmar . Sen  så tog jag mig årets första cykeltur. Har typ inte cykla på två år så har typ glömt hur man gör hahah! men for iaf till carro så satt vi där å surraa sen fixa vi oss lite sen bblev det party hos frida. Drog hem när alla skulle på krogen så alltså ganska tidig kväll för mig.

Idag så blev det milano häng med caroline och sanna! sen lite lammkött stalkning HAHA. Aja, nyss varit och hämtat cykeln hos carro åde.

Juste vars fan tog våren vägen? Var ju nyss torr asfalt och summerfeelings på G men dom försvann då lätt under en natt när man vaknar med en dess snö/ slask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0