9 April

Hejsan!

Påsken har varit mycket trevlig. Varit i stugan med familjen, mormor,morfar,david och tobbe. Blev väl mest att köra massa olika fordon. Utv(golfbilen) Var väl den roligaste och köra men blev mest fyrhjuling. Träningsverk fick man av hjulingen oxå. Någon fastkörning hit och dit. Massa god mat och godis och Sen massa tjillande vid elden och bara myyst på typ!
Kom hem igår, sköönt var ju det. Har ju en liten roger som man ville pussa på så blev att åka hem ganska fort. Och tack katt för att du var kattvakt, supersnällt!

Sen igår då när vi kommit hem så åkte vi lite mercaaa och hämtade caroline. Snurrade nå varv sen for jag och carro och återuppleva rocky med lite diesel från soppatorsk. Sen blev det att åka epa ett tag. Vid 10 lämna jag carro och hämta sanna så blev det ännu mer epaåk. Massa surrande med dom båda. Var ute till halv 2 ungefär. For hem och pussa på bubben min och fikade kvällsfika typ, sen sova.

Idag när jag vaknade så klädde jag på mig och for direkt till carros jobb och överraska henne lite med mitt besök. Hjälpte henne att fixa lite i stallet, sen kom david och hämta oss så for vi och käka. Plocka upp lollo sen vidare mot stallet för att ta in alla hästar åde. For hem vid 4, drog en snabbdusch och fix sen vidare till davids föräldrar på middag. Grillat! Årets första grillmat. Ååh gud så gott det var :-)
Nu sitter jag och gör ingenting ska väl göra nå nytta på en stund tror jag!


Åh vad jobbgit tänkte ladda upp massa bilder men då lagga allt ihop så får bli en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0