17 Januari.

Fredag morgon åkte familjen å david husbil till finland. Sov hela vägen dit så det var ju tjill. Sen besiktning vid 8 tiden kanske? Båda bilarna gick igenom.
Sen typ sova, vakna vi 7 på lördag morgon. Förare möte vi 9 eller vad det nu var. sen for vi ut å körde, jag åkte med malin å resten av familjen med malins pappa.
Juste kanske ska nämna att det var offroad vi for till?
Men iaf, for omrking och plocka massa poäng, några fastkörningar blev det ju alltid! Men kan ju säga att efter 14 timmars körning i skogen tog gode mycket på krafterna! eller jag körde ju inte men. var så jävla trött där vid 11-12 tiden. Men några energi drickor senare var jag på g igen. Blev totalt 22 timmar ute i skogen. Vi kammade ihop 457 poäng tror jag det var. 8 plats och bäst i svergie. Ganska duktigt ändå :) Men har lite träningsverk i typ hela kroppen, att ta sig upp i den där monster rocky var ingen match.

Aja, nog om helgen.
Skolan var helt ok idag, sen efter skolan for jag hem ett tag. Sen hämta jag och david amanda så for vi och handlade å panta flaskor. Sen hem å david skulle laga plättar, men sluta med att amanda fick ta över. Tror det var ganska tur det. no offence dh! Aja, sen kom kabbe hit så for jag och amanda å hyrde film. Sen såg vi den, men typ mitt i filmen ringde sanna å behövde hjälp för hon satt fast. Så jag å amanda for dit å drog lös henne. Dock var det inte det enklaste, tänkte precis ge upp men då gick det. Rocky fick en liten fastkörning han oxå. Aja, sen for vi tillbaka till grabbbarna å såg klart filmen. Dom drog nyss å nu ska jag sova :)

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0