23 Januari.

Fredag:
Min familj åt middag hos Davids familj. Lax å pressad potatis blev det, fett gott. Sen var jag där en kort stund till sen for jag till Amanda. På kvällen for jag hem och sov med gubben min.

Lördag:
Davids Morfar å moster kom hit å drack kaffe och surrade. Sen for jag och skjutsa simon och jimmy. for hem duscha och en snabbfix på det så sen vid 4 kom  Amanda Kabbe och Sune kom till oss. Jag och amanda drog å handlade sen for vi hit å lagade mat. Potatisgratäng, kött och sås. Asgott! Sen var dom hos oss hela kvällen. Surrade osv, faktiskt så var det roligt :)

Söndag:
Städade ganska mkt åså. Hade tvättstugan oxå, failade rätt hårt med torktummlaren annars gick det bra. Jag och David for till hans morfar och käkade middag. Plättar med nygjord hjortronsylt å grädde :)
Efter det drog jag och David till amanda å såg film med hon kabbe,jossan å sanna. Vi drog vid halv tio kanske. Sen blev det wallander mys å sen sova.

Idag :
Rockan startade inte på morgon först så fick kabla igång han. Drog till skolan, körde in rocky i verkstan stoppa batteriet på laddning. Tömde även flaket på snö och spände fläktremmen en aning. Mätte oxå hur stor startkapacitet jag hade och det var bara 42% så ett nytt batteri kanske skulle behövas. En snabbstädning på det oxå.
På lunchen mådde jag så sjukt dåligt så for hem från skolan.
Idag blire å vara isolerad här hela kvällen.

Juste nu har vi fått till nästan allt i lägenheter, hängt upp klädhängare, speglar, fixat alla davids kläder som har legat i påsar sen vi flytta in, fixat mer galgar så mina kläder hänger. Så när jag orkar blir det bilder på hela placet :)


Extrem bildbrist.
Men iaf,Davids föräldras hundar, Ernst och Tindra. So sweeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0