10 juli

Hello!

Igår var vi på middag hos svärföräldrarna, palt mumsmums. Sen städade vi lite i davids bil, så kom sanna och hämtade mig. Drog till alder med hon,sara,tobbe,becka,lisa,katt,helena och klas. Var bara där en liten stund sen for vi och då var becka och katt med oss. Åkte i kattis bil, dra mig baklägnges sakta över ån vad åkrädd jag var. Men överlevde ju det oxå, även om jag kanske stod utanför bilen och tittade mest på... haha! Sen for vi ut med gejen igen osvosv. Vid halv ett tiden tror ja så gav vi oss. haha, juste igår. Tyckte lite synd om en igelkotte som hade fastnat i kattis lyxshake med huvudet i burken. `Stackars liten, men räddad blev den. Har en bild men orkar inte tömma telefonen nu.

Idag så har jag varit och käkat lunch hos svärmor, sen har jag bara varit hemma. Somnade några timmar, när jag vaknade så hade david dragit å fiskat. Han borde kommma tillbaka snart tkr jag :)
Annars har jag börjat plocka undan lite, ska snurra på snurrgrejen sen gå och duscha.
funderar starkt på om jag skulle ge mig på diskbegret oxå... Men det återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0