2 juli

Hello!

Blev knappt någon sömn inatt så följde ej david till jobbet. När han drog så slog jag på kung fu panda 2 och tyckte synd om mig själv tills jag somnade. Fick några timmars sömn iallafall. Är sjukt less på min hosta, kan inte göra någonting utan att hostan kväver mig. Men har iaf fått hostmedicin av davids mamma så får väl hoppas på det bästa.

Sen har vi hundbesök hära i några dagar. Tindra, davids föräldrars hund. Var nyss ute med henne i skogen så hon fick springa av sig lite energi.
Kan ju säga att katterna inte uppskattar våran gäst, men dom vänjer sig säkert på ett tag.
Nu ligger tindra helt utmattad under bordet och sover :)

Annars idag så har vi inte gjort så mycket, hämtat julia och hanna i bredåker åså.

Nu äre väl dags för middag på en stund, ciaao!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0