7 Juli

Hello!

I torsdag så följde jag carro, sanna och josse till kallax för att dumpa carro på kallax då hon drog till götet en vecka. Lite avis är man ju!
Sen direkt efter det så drog jag till sara å solade sen gjorde vi rabarberkräm, å solade lite till.
Sen kommer jag inte ihåg vad mer jag gjorde i torsdags..? haha.

Igår så följde jag david på jobbet. Gode varmt var det. När vi kom hem så tog vi en tre timmars powernap. Sen på kvällen agerade david chaffis på jims bil. Det var jag,david, jim, robin och julia som åkte runt hela kvällen. Sen när dom var trött å skulle hem så for vi oxå hem.

Idag har vi varit på dollar, handlat lite tråkiga saker som diskmedel åsånt!Sen skjutsade vi janne och två till te bredåker. For på ica å handlade sen hem. Blev kyckling i svamp sås, skivad potatis i ugn, färsk svamp och gurka till maten! Var super duper gott, och till efterrätt har jag gjort kladdkakemuffins som får smakas senare ikväll när mättnaden gått över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0