1 Maj

Gud så härligt det kändes att skriva rubriken "1maj" Sommar nu alltså! Eller en början på det iaf. Gud vad jag längtar tills det blir sommarlov, men det är ju inte allt för länge kvar dit faktiskt! Bara att käpma igenom dom sista veckorna sen njuta gärnet i 10 veckor.

Igår var faktiskt ganska lyckad, eller ja för det mesta! Var hos josse med hon, carro,lollo,sanna,natta,vickan,david,malin och sandra! Var kuligt det. Även en sväng å åkte med david isak och tobbe. Sen när alla andra drog på korgen så for jag hem med sandra,adam och ek. Var hemma ett tag sen for jag ut med sara,rune och tobbe. Men blev att åka hem ganska tidigt. Var dock ingenting vid majbrasan menmen!
Sen blev jag väckt av gubben som kom hem vid 4 tiden så låg vi och surra ngn timme typ.

Idag vaknade jag vid 10 eller nå. Plockade undan lite saker sen for jag och david och kolla lite snabbt på majrundan. Drog och hämta carro,josse och lollo så snurade vi för det mesta. En tripp till ljuså oxåå. Wellwell, tänkte typ dammsuga och skura nu sen får vi väl se vad som händer.

Känns som att det är söndag idag men det är bra då går veckan fort! :-)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0