3maj

hejhej.
igår så var jag först i skolan sen var jag med sandra på stan och fikade på hanssons. det var trevligt att träffas när vi typ inte pratat på ett år !sen for jag till sanna så underhöll vi oss lite lätt hehehh ! så kom carro å josse oxå. sen for jag hem och käkade sen for jag ut igen med dom tre.  shoppade på josses vind hehe ! sen snurra vi lite å planera  litegrann om helge. just nu sitter jag i skolan och har nyss haft nationella, gick ganska bra tror jag. idag var planen att åka till luleå för offroad filmkväll men får se för måste plugga.. jaja snart börjar lektionerna igen. suger att blogga från telen för kan inte lägga upp bilder för de laggar ihop som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0