7maj

tjenna!
lördags i piteå var för det mesta helt jävla awesome !  var ute till kanske tre eller nå. sen på söndagen skulle ja följa carro te stallet men vaknade inte så följde inte med.... sen på dagen hämta ja å david sanna å jim så snurra vi ett tag osv. sen for vi hem å fixade tvättstugan och lagade mat. följde sanna till stallet lite senare. sen rasade jims bil lite lätt så dumpa den sen for ja sanna jim å david till godis arenan och hyrde film sen hem till mig och se på den. jaa de var väl typ allt från igår.
idag tycktr jag att jag var lite duktig. hade sovmorgon men steg upp och gick ut å gick på morgonen. mycket skönt ! sen när ja kommit hem skulle jag dricka vatten men då hade dom stängt av det ?! så fick mig inget vatten! gick till mamma å pappa vid halv tio å käkade frukost där sen skjutsade pappa mig tilll skolan. haft matte nu och sen har jag bara svenska sen slutat jag. najsnajs.
idag blor det att handla lite med mamma sen vet jag inte vad jag ska hitta på! operation få katen att slita kissa inne måste jag påbörja. så öless på nisse! kissat inne typ fyra hånger på tre dagar! så nu blir de att byta kattsand å hoppas på att de är pulvret i det som gör att han kissar. kastreras måste göras men de får vänta ett tag.
wellwell allt från mig adjoooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0